A marketing célú cookie-k elfogadása segít abban, hogy a Vásárló érdeklődési körének megfelelő termékeket és reklámokat jelentessünk meg a webáruházban. A cookie-król és a személyes adatok kezeléséről minden információ megtalálható az Adatkezelési Tájékoztatóban.

Gyakori kérdések

Hol lehet személyesen megnézni/felpróbálni a termékeket?

A sportstyle.hu kizárólag webáruház, nincs üzletünk, így a termékek személyes megtekintésére nincs mód. Természetesen, ha egy rendelt termék bármi miatt nem lesz megfelelő, 30 napon belül visszavesszük, és vagy kicseréljük, vagy visszautaljuk az árát.

A termékeinkben található technológiákról ebben a menüpontban olvashatók részletesebb információk.

A termékek színe - képernyő beállítástól függően - a termékfotón láthatóhoz képest élőben kis mértékben eltérhet.

 

Mekkora méretet válasszak?

A méretválasztásban segítséget nyújtanak mérettáblázataink.

Ruházati termékek esetében a mérettáblázat alapértemezetten "Fitted" szabású termékekre vonatkozik. Előfordulhat, hogy "Compression" szabású termékekből egy mérettel nagyobb, "Loose" szabású termékekből pedig egy mérettel kisebb lesz a leginkább megfelelő.

Cipők esetében két kérdéses méret közül a nagyobb méret választását javasoljuk.

 

Mennyi a várható szállítási idő?

A szállítás általában a rendeléstől számított 1-3 munkanapon belül várható. Kiemelt időszakok alatt/után (pl. leárazások, Black Friday) a nagy rendelésszám miatt a feldolgozás ideje nagymértékben megnőhet, de az ilyenkor beérkező rendeléseket is igyekszünk maximum 10 munkanapon belül teljesíteni.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

25.000 Ft feletti rendelések esetén a kiszállítás minden esetben ingyenes. A 25.000 Ft alatti rendelések esetén a szállítás díja a következők szerint alakul: előre utalás vagy online kártyás fizetés esetén FOXPOST automatába 1200 Ft, FOXPOST házhozszállítás 1700 Ft, DPD házhozszállítás 1600 Ft. Utánvétes fizetés esetén FOXPOST automatába 1200 Ft, FOXPOST házhozszállítás 1900 Ft, DPD házhozszállítás 2600 Ft. A fenti árak mind bruttó árak.

 

Milyen módon tudom kifizetni a rendelésem?

A rendeléseket online bankkártyával, előre történő banki átutalással, vagy utánvéttel, a csomag átvételekor lehet kifizetni. A kiszállítást a DPD Futárszolgálat vagy a FOXPOST végzi, a rendeléskor kiválasztott szállítási módnak megfelelően. A DPD és FOXPOST futároknál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni, a FOXPOST automatáknál kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges.

 

Átvehetem, vagy kicserélhetem személyesen a termékeket?

A sportstyle.hu kizárólag webáruházként működik, nincs üzletünk, így személyes átvételre vagy ügyintézésre nincs mód.

 

Készleten van a termék, amit rendeltem?

A kosárba tehető termékek mind készleten vannak, ha valami elfogy, az adott szín vagy méret nem is jelenik meg az oldalon. Nagyon ritka esetben természetesen előfordulhatnak hibák a raktárkészletben, de ha egy rendelt termék nincs készleten, azt minden esetben jelezzük a vásárlónak.

 

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi lehet a probléma?

A rendelés véglegesítésekor egy automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés beérkezéséről. Amennyiben ez nem érkezik meg, érdemes ellenőrizni a spam mappát, illetve azt, hogy a regisztrációkor helyesen lett-e megadva az e-mail cím. A rendelés hibás e-mail címről is rögzül a rendszerünkben, de a visszaigazoló és a későbbi állapotváltozást jelző e-mailek nem érkeznek meg a vásárlóhoz. Ilyen esetben kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy a szükséges adatokat egyeztetni és módosítani tudjuk.

 

Nem lett megfelelő a termék amit rendeltem, mi a teendő?

A nem megfelelő termékeket az átvételtől számított 30 naptári napon belül az alábbi címre kell visszaküldeni: 2220 Vecsés, Lőrinci út 154. E épület, Samer & Co. Shipping Kft. Visszavenni kizárólag nem használt, tiszta és valamennyi eredeti címkéjével rendelkező terméket áll módunkban. A termékeket kérjük olyan módon becsomagolni, hogy ne tudjon szennyeződni vagy sérülni, illetve cipő esetén a cipősdobozra közvetlenül ne kerüljön semmilyen ragasztás.

Ha a részünkre visszaküldött csomagon átvételkor fizetendő utánvéti díj van, vagy a visszáru csomag azonnali csomagcserével lett regisztrálva a kézbesítő szolgáltatónál, azt semmilyen esetben nem áll módunkban átvenni, az ilyen visszáru csomagokat minden esetben visszairányítjuk a feladónak.

A "Kapcsolat" menüpontban található irodai címünkön visszárut semmilyen esetben nem áll módunkban átvenni, az esetlegesen ide küldött csomagokat minden esetben visszairányítjuk a feladónak. A téves címre küldött csomagokért nem áll módunkban kártérítést fizetni.

A visszaküldött termékek ára bármely, az oldalon rendelhető termékünkre levásárolható (szükség szerint értékegyeztetéssel), vagy ha nincs megfelelő cseretermék, az árát visszautaljuk. A választott cseretermék(ek) gyártói cikkszámát és méretét, vagy a bankszámla számát a csomagban mellékelve, vagy e-mailben kell eljuttatni részünkre.

A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli, de a csereterméket minden esetben, értéktől függetlenül szállítási díj mentesen küldjük.

A visszaküldött csomagok feldolgozásának határideje a visszaérkezéstől számított 14 naptári nap.

 

Minden termékre érvényes az elállási jog?

A vásárló elállási joga a hatályos jogszabályban foglaltaknak megfelelően érvényesíthető. Higiéniai termékek (pl. alsóneműk) esetében az elállási jog egészségvédelmi okokból kifolyólag kizárólag akkor érvényesíthető, ha a termékről minden kétséget kizáró módon be lehet bizonyítani, hogy a visszaküldést megelőzően a csomagolás nem volt felbontva.

 

Van-e törzsvásárlói kedvezmény?

Hűséges vásárlóink részére elérhető törzsvásárlói kedvezmény programunk, ennek részleteiről a Törzsvásárlói program menüpontban található minden információ.

 

 

 

 

 

 

 

Keresés