A marketing célú cookie-k elfogadása segít abban, hogy a Vásárló érdeklődési körének megfelelő termékeket és reklámokat jelentessünk meg a webáruházban. A cookie-król és a személyes adatok kezeléséről minden információ megtalálható az Adatkezelési Tájékoztatóban.

Gyakori kérdések

Hol lehet személyesen megnézni/felpróbálni a termékeket?

A sportstyle.hu kizárólag webáruház, nincs üzletünk, így a termékek személyes megtekintésére nincs mód. Természetesen, ha egy rendelt termék bármi miatt nem lesz megfelelő, 30 napon belül visszavesszük, és vagy kicseréljük, vagy visszautaljuk az árát.

 

Mennyi a várható szállítási idő?

A szállítás általában a rendeléstől számított 1-3 munkanapon belül várható. Kiemelt időszakok alatt/után (pl. leárazások, Black Friday) a nagy rendelésszám miatt a feldolgozás ideje nagymértékben megnőhet, de az ilyenkor beérkező rendeléseket is igyekszünk maximum 10 munkanapon belül teljesíteni.

 

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

25.000 Ft feletti rendelések esetén a házhoz szállítás minden esetben ingyenes. A 25.000 Ft alatti rendelések esetén a házhoz szállítás díja előre utalás vagy online kártyás fizetés esetén 900 Ft, utánvétes fizetés esetén 1000 Ft.

 

Milyen módon tudom kifizetni a rendelésem?

A rendeléseket online bankkártyával, előre történő banki átutalással, vagy utánvéttel, a csomag átvételekor lehet kifizetni. A kiszállítást a DPD Futárszolgálat végzi, a futároknál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni.

 

Átvehetem, vagy kicserélhetem személyesen a termékeket?

A sportstyle.hu kizárólag webáruházként működik, nincs üzletünk, így személyes átvételre vagy ügyintézésre nincs mód.

 

Készleten van a termék, amit rendeltem?

A kosárba tehető termékek mind készleten vannak, ha valami elfogy, az adott szín vagy méret nem is jelenik meg az oldalon. Nagyon ritka esetben természetesen előfordulhatnak hibák a raktárkészletben, de ha egy rendelt termék nincs készleten, azt minden esetben jelezzük a vásárlónak.

 

Nem lett megfelelő a termék amit rendeltem, mi a teendő?

A nem megfelelő termékeket az átvételtől számított 30 naptári napon belül az alábbi címre kell visszaküldeni: 1123 Budapest, Csörsz u. 14-16. MM Sport Gear Kft. Visszavenni kizárólag nem használt, tiszta és valamennyi eredeti címkéjével rendelkező terméket áll módunkban. A termékeket kérjük olyan módon becsomagolni, hogy ne tudjon szennyeződni vagy sérülni, illetve cipő esetén a cipősdobozra közvetlenül ne kerüljön semmilyen ragasztás. A visszaküldött termékek ára bármely termékünkre levásárolható (szükség szerint értékegyeztetéssel), vagy ha nincs megfelelő cseretermék, az árát visszautaljuk. A választott cseretermék(ek) gyártói cikkszámát és méretét, vagy a bankszámla számát a csomagban mellékelve, vagy e-mailben kell eljuttatni részünkre. A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli, de a csereterméket minden esetben, értéktől függetlenül szállítási díj mentesen küldjük.

 

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi lehet a probléma?

A rendelés véglegesítésekor egy automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés beérkezéséről. Amennyiben ez nem érkezik meg, érdemes ellenőrizni a spam mappát, illetve azt, hogy a regisztrációkor helyesen lett-e megadva az e-mail cím. A rendelés hibás e-mail címről is rögzül a rendszerünkben, de a visszaigazoló és a későbbi állapotváltozást jelző e-mailek nem érkeznek meg a vásárlóhoz. Ilyen esetben kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy a szükséges adatokat egyeztetni és módosítani tudjuk.

 

Van-e törzsvásárlói kedvezmény?

Hűséges vásárlóink részére elérhető törzsvásárlói kedvezmény programunk, ennek részleteiről a Törzsvásárlói program menüpontban található minden információ.

 

 

 

 

 

 

 

Keresés