Gyakori kérdések
Hol lehet személyesen megnézni/felpróbálni a termékeket?
A sportstyle.hu kizárólag webáruház, nincs üzletünk, így a termékek személyes megtekintésére nincs mód. Természetesen, ha egy rendelt termék bármi miatt nem lesz megfelelő, 30 napon belül visszavesszük, és vagy kicseréljük, vagy visszautaljuk az árát.
Mennyi a várható szállítási idő?
A szállítás általában a rendeléstől számított 1-3 munkanapon belül várható. Kiemelt időszakok alatt/után (pl. leárazások, Black Friday) a nagy rendelésszám miatt a feldolgozás ideje nagymértékben megnőhet, de az ilyenkor beérkező rendeléseket is igyekszünk maximum 10 munkanapon belül teljesíteni.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
25.000 Ft feletti rendelések esetén a házhoz szállítás minden esetben ingyenes. A 25.000 Ft alatti rendelések esetén a házhoz szállítás díja előre utalás vagy online kártyás fizetés esetén 900 Ft, utánvétes fizetés esetén 1000 Ft.
Milyen módon tudom kifizetni a rendelésem?
A rendeléseket online bankkártyával, előre történő banki átutalással, vagy utánvéttel, a csomag átvételekor lehet kifizetni. A kiszállítást a DPD Futárszolgálat végzi, a futároknál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni.
Átvehetem, vagy kicserélhetem személyesen a termékeket?
A sportstyle.hu kizárólag webáruházként működik, nincs üzletünk, így személyes átvételre vagy ügyintézésre nincs mód.
Készleten van a termék, amit rendeltem?
A kosárba tehető termékek mind készleten vannak, ha valami elfogy, az adott szín vagy méret nem is jelenik meg az oldalon. Nagyon ritka esetben természetesen előfordulhatnak hibák a raktárkészletben, de ha egy rendelt termék nincs készleten, azt minden esetben jelezzük a vásárlónak.
Nem lett megfelelő a termék amit rendeltem, mi a teendő?
A nem megfelelő termékeket az átvételtől számított 30 naptári napon belül az alábbi címre kell visszaküldeni: 1123 Budapest, Csörsz u. 14-16. MM Sport Gear Kft. Visszavenni kizárólag nem használt, tiszta és valamennyi eredeti címkéjével rendelkező terméket áll módunkban. A termékeket kérjük olyan módon becsomagolni, hogy ne tudjon szennyeződni vagy sérülni, illetve cipő esetén a cipősdobozra közvetlenül ne kerüljön semmilyen ragasztás. A visszaküldött termékek ára bármely termékünkre levásárolható (szükség szerint értékegyeztetéssel), vagy ha nincs megfelelő cseretermék, az árát visszautaljuk. A választott cseretermék(ek) gyártói cikkszámát és méretét, vagy a bankszámla számát a csomagban mellékelve, vagy e-mailben kell eljuttatni részünkre. A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli, de a csereterméket minden esetben, értéktől függetlenül szállítási díj mentesen küldjük.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mi lehet a probléma?
A rendelés véglegesítésekor egy automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelés beérkezéséről. Amennyiben ez nem érkezik meg, érdemes ellenőrizni a spam mappát, illetve azt, hogy a regisztrációkor helyesen lett-e megadva az e-mail cím. A rendelés hibás e-mail címről is rögzül a rendszerünkben, de a visszaigazoló és a későbbi állapotváltozást jelző e-mailek nem érkeznek meg a vásárlóhoz. Ilyen esetben kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy a szükséges adatokat egyeztetni és módosítani tudjuk.
Van-e törzsvásárlói kedvezmény?
Hűséges vásárlóink részére elérhető törzsvásárlói kedvezmény programunk, ennek részleteiről a Törzsvásárlói program menüpontban található minden információ.