A marketing célú cookie-k elfogadása segít abban, hogy a Vásárló érdeklődési körének megfelelő termékeket és reklámokat jelentessünk meg a webáruházban. A cookie-król és a személyes adatok kezeléséről minden információ megtalálható az Adatkezelési Tájékoztatóban.

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba vele” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van regisztrálni az oldalon, vagy belépni a felhasználói fiókjába, amennyiben korábban már regisztrált.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, kérjük adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot (utánvét, SimplePay kártyás fizetés banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Nyilvánvalóan hibás árak esetén a rendelést azon az áron nem tudjuk teljesíteni. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt a helyes árról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása általában 1-2 munkanapon belül megkezdődik. A teljesítés várható ideje a rendeléstől számított 1-3 munkanap. Bizonyos kiemelt időszakok alatt/után (pl. leárazások, Black Friday), a rendelések feldolgozása és teljesítése jelentősen lassabb lehet, de az ilyenkor érkező rendeléseket is igyekszünk maximum 10 munkanapon belül teljesíteni.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A rendelés utólagos módosítása a vásárlói fiókból nem lehetséges. Amennyiben utólag szeretne módosítani a rendelés adatain, kérjük legyen kedves felvenni a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, de vegye figyelembe, hogy az utólag módosított rendelések feldolgozása és teljesítése hosszabb időt vesz majd igénybe.

Visszaigazolás
Minden rendelés beérkezéséről automatikus e-mailes visszajelzést küldünk. Ez nem a rendelés feldolgozásának megkezdését jelenti, csak azt, hogy a rendelés rögzült a rendszerünkben, és a rendelt termékek lefoglalódtak a raktárkészletből.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van SimplePay kártyás fizetésre, előzetes banki átutalásra, illetve utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt, a küldemény átvételekor kell kifizetni (készpénzben vagy bankkártyával) a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítését a DPD Futárszolgálat végzi. A termék feladásáról e-mailben értesítjük a vásárlót, a szállítás várható ideje ettől számítva általában 1-2 munkanap, a pontos időpontról a DPD Futárszolgálat küld értesítést. A csomag feladását követően a szállítási címmel vagy időponttal kapcsolatos módosításokat kizárólag a futárszolgálattal lehet egyeztetni az általuk megadott elérhetőségeken. 
Szállítási díjak: 25.000 Ft-os rendelési összeg felett minden esetben ingyenesen házhoz szállítjuk a rendelést. 25.000 Ft alatti rendelésnél utánvétes fizetés esetén 1000 Ft, előre utalás vagy online kártyás fizetést esetén 900 Ft a szállítási díj.
Jelenleg kizárólag Magyarországra vállalunk kiszállítást.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli. Utánvétes, vagy csomagcserével regisztrált csomagot nem áll módunkban átvenni, azt minden esetben visszairányítjuk a feladónak.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 30 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget az áru visszaküldését követően minél előbb, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövege letölthető a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A kiszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (info@sportstyle.hu)
 

Keresés